مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-10سياسي

دبیرخانه ترویج علم راه اندازی شود


رییس انجمن ترویج علم در روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه و یا شورای ترویج علم را ارائه کرد.

- رییس انجمن ترویج علم در روز جهانی "علم در خدمت صلح و توسعه" پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه و یا شورای ترویج علم را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اکرم قدیمی امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح با اشاره به شعار امسال روز جهانی با ابراز امیدواری از اینکه این شعار تبدیل به واقعیت شود، افزود: این روز هدف و استراتژی و مرجع تصمیم گیری در کشور است و این روز جهانی فرصتی مناسبی برای یادآوری مجدد راه اندازی دبیرخانه و یا شورای ترویج علم در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: ما آمادگی خود را برای انجام این مهم اعلام می کنیم.

قدیمی، با اشاره به تجارب جهانی در این زمینه در کشورهای پیشرفته گفت: در این کشورها می توان حمایت دولت ها از سیاست های ترویج علم را مشاهده کرد.

رییس انجمن ترویج علم با اشاره به کشف واکسن کرونا همزمان با این روز جهانی، اظهار کرد: این امر به معنای دست یافتن به ناشناخته های نیازهای ضروری جهانی است که علم برآورده می سازد.

قدیمی، ابراز امیدواری کرد که هفته ترویج علم و عمومی سازی به شیوه و منش تک تک افراد تبدیل شود تا با نگرشی نو رابطه علم و جامعه شکل گیرد؛ نگرشی که محصول آن ایجاد و تفک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه ترویج علم راه اندازی شود

دبیرخانه ترویج علم راه اندازی شود