مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-10فرهنگي

احیای باغ 33 هکتاری در رامسر در مسیر ریل قرار گرفت


احیای باغ 33 هکتاری رامسر در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و طبق ضوابط میراث فرهنگی از سال 79 جز آثار ملی است، ضرورت دارد.

- محمد آزاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر با اشاره به جلسه روند احیای باغ 33 هکتاری که با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: این باغ در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و طبق ضوابط میراث فرهنگی از سال 79 جز آثار ملی است.

وی با تاکید بر اینکه این باغ باید احیا شود، اظهار کرد: احیا به این معنی که به همان شکل باغ باید نگهداری شده و ساخت و ساز در آن صورت نگیرد که متولی آن نیز شهرداری است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: چون باغ و بلوار اثر تاریخی، فرهنگی برای کشور، استان و شهرستان هستند باید به خوبی از آنها نگهداری کرد و قرار شد نقشه اجرایی باغ آماده شده و شهرداری به عنوان متولی نسبت به انجام کار اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز آتی جلسه دیگری در تهران با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی برگزار خواهد شد، افزود: از آنجایی که سنگ فرش بلوار نیز نامناسب بوده و نگرانی مردم را همراه دارد که برای پیاده روی مردم دچار مشکل می شدند، باید به شکل مناسب تری انجام شود.

آزاد تاکید کرد: انجام این کار و همچنین احیا و بازسازی باغ 33 هکتاری سبب توسعه گردشگری شهرستان رامسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای باغ 33 هکتاری در رامسر در مسیر ریل قرار گرفت

احیای باغ 33 هکتاری در رامسر در مسیر ریل قرار گرفت