مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-10ورزشي

قله سبلان، دومین قله مهم کشور است/ لزوم استفاده از ظرفیت های سبلان در ورزش


رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور گفت: قله سبلان، دومین قله مهم و برجسته در ایران است که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل رضا زارعی، بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اردبیل که در سالن کنفرانس حسین رضازاده اردبیل برگزارشد، اظهار کرد: قله سبلان از برجسته ترین قله های ایران است که در طرح سیمرغ از آن به عنوان دومین قله برجسته ایران نام برده می شود.

وی افزود: استان اردبیل از نظر زیرساخت های طبیعی از استان های برجسته در کشور است و قله سبلان نیز ظرفیت بزرگ ورزش استان اردبیل است، که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور بیان کرد: در رشته کوهنوردی، هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی باید تلاش مضاعف داشته باشیم که فدراسیون در بعد قهرمانی توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.

زارعی تصریح کرد: استان اردبیل با وجود یخچال های طبیعی و همچنین صخره و سنگ های مناسب سنگ نوردی می تواند قهرمانان ارزنده ای را تحویل جامعه ورزش دهد.

وی ادامه داد: باید در رشته دو کوهنوردی در استان اردبیل اقدام و سرمایه گذاری شود تا بتواند به بهترین سکوهای قهرمانی دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قله سبلان، دومین قله مهم کشور است/ لزوم استفاده از ظرفیت های سبلان در ورزش

قله سبلان، دومین قله مهم کشور است/ لزوم استفاده از ظرفیت های سبلان در ورزش