مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 13:302020-11-10اقتصادي

طرح های «پرورش ماهی در قفس» در سواحل گمیشان به بهره برداری رسید


طرح های پرورش ماهی در قفس با سرمایه گذاری بنیاد برکت و با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم 30 نفر در شهرستان مرزی گمیشان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل شهرستان گمیشان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

هادی حق شناس در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه گمیشان، شهرستانی مرزی و محروم است، اظهار کرد: گمیشان جزو شهرستان های ساحلی است و می توان با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله دریای خزر، طرح های مختلف شیلاتی را در این شهرستان اجرا کرد.

وی گفت: تصور برخی از مردم از سواحل شمال کشور، شنا و گردشگری و اندکی هم صیادی است در حالی که وجود دریا یک فرصت بی نظیر برای توسعه آبزی پروری است.

استاندار گلستان بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه شیلات و پرورش آبزیان، سرمایه گذاری خوبی را در استان شروع کرده است که برای رفع محرومیت و افزایش اشتغال در این منطقه باید تداوم داشته باشد.

وی گفت: امروز 10 قفس برای پرورش ماهی در دریای خزر به بهره برداری رسیده که ظرفیت تولید ماهی در هر قفس سالانه چهار تن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های «پرورش ماهی در قفس» در سواحل گمیشان به بهره برداری رسید

طرح های «پرورش ماهی در قفس» در سواحل گمیشان به بهره برداری رسید