مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-10سياسي

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت به دور دوم کشید


با پایان انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات هیچ از نامزدها نتوانستند اکثریت آرا را کسب کنند و انتخابات به دور دوم کشید.

- به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات از ساعت  10 صبح امروز-سه شنبه 20 آبان ماه- آغاز شد و با نیم ساعت تمدید تا ساعت 16:30 ادامه یافت.

  بنا بر این گزارش، در نهایت  با پایان ساعت رای دهی، دبیر این هیات گفت: با مشارکت 2261 نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای 50درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست بدست آمد.

وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در روز 3شنبه، 4 آذرماه برگزار می شود.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان قوه قضاییه، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت به دور دوم کشید

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت به دور دوم کشید