مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 13:552020-11-10سياسي

واکنش آیت الله مکارم شیرازی به انتخابات آمریکا


دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتشار یادداشتی با عنوان حقیقت دموکراسی آمریکایی از منظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی به انتخابات اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک‏ به نقل از ایرنا، در این یادداشت که در پایگاه اطلاع رسانی این دفتر روز دوشنبه منتشر شده است، با شرح مفصلی از ویژگی های دموکراسی و دموکراسی غربی و آمریکایی از منظر آیت الله مکارم شیرازی، از جمله آورده شده است: رسوایی های اخیر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات و فرآیند رای گیری انتخاباتی را باید رسوایی دموکراسی غربی نام نهاد.

مطلب ادامه یافته است: روزگاری بود که برخی در کشور ما آرزو می کردند همچون غربی ها و آمریکایی ها باشند و دموکراسی از نوع آمریکایی داشته باشیم، اما حالا پرده ها کنار رفته و واقعیات برای همگان روشن شده است.

یادداشت ادامه یافته است: رسوایی های اخیر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات و فرآیند رای گیری انتخاباتی را باید رسوایی دموکراسی غربی نام نهاد چرا که بسیاری از دروغ ها، خلاف اخلاق ها، تهمت ها و فحش های رکیک را شاهد بوده ایم که مایه تاسف بود.

در این یادداشت تصریح شده است: خوشبختانه با افتضاح و رسوایی اخیر که در جریان انتخابات آمریکا پیش آمد ماهیت حقیقی این نوع دموکراسی برای همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله مکارم شیرازی به انتخابات آمریکا

واکنش آیت الله مکارم شیرازی به انتخابات آمریکا