مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-10سياسي

فعالیت دو هزار پایگاه سلامت مسجد محور در طرح مسجد سنگر سلامت


فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در طرح مسجد سنگر سلامت دو هزار پایگاه سلامت مسجد محور در سطح استان شروع به فعالیت خواهند کرد.

- مشهد - فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در طرح مسجد سنگر سلامت دو هزار پایگاه سلامت مسجد محور در سطح استان شروع به فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید این کار را جدی تر دنبال کرد، لذا این طرح با محوریت دستگاه ها و سازمان هایی نظیر مساجد، دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه های بسیج و سپاه انجام خواهد شد.

وی افزود: این طرح از امروز آغاز و دو هزار پایگاه سلامت مسجد محور شروع به فعالیت خواهند کرد، در هر مسجد دو پایگاه خواهران و برادران وجود دارد که در مجموع تعداد پایگاه های سلامت به چهار هزار عدد در سطح استان خراسان رضوی خواهد رسید.

سردار نظری گفت: در مجموع 9 وظیفه برای پایگاه های بسیج در نظر گرفته شده که شامل بیماریابی، امدادرسانی، کمک معیشتی و امر به معروف بهداشتی می شود، همچنین 150 مرکز تخصصی پشتیبانی نیز در نظر گرفته شده که هر کدام از این مراکز تقریباً با 13 پایگاه بسیج در ارتباط هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در انتها بیان کرد: مدیریت تشکیلات قرارگاهی در سایر نقاط استان نیز با فرمانداران و ائمه جمعه و سایر مسئولان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دو هزار پایگاه سلامت مسجد محور در طرح مسجد سنگر سلامت

فعالیت دو هزار پایگاه سلامت مسجد محور در طرح مسجد سنگر سلامت