مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-10سياسي

نقش رسانه در روشنگری و هدایتگری غیرقابل انکار است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از تحریریه خبرگزاری مهر شعبه استان مرکزی بازدید و بر نقش مهم رسانه در روشنگری و هدایتگری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروشنگری و هدایتگری در جامعه است.

وی با بیان اینکه حضور به موقع و نگاه ریزبین رسانه ها در امور مختلف می تواند آگاهی بخشی مردم را نسبت به مسائل افزایش دهد، افزود: امر اطلاع رسانی از سوی رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن افزود: در دنیای تبلیغات که دشمنان و بیگانگان بیشترین بودجه و هزینه را برای تبلیغات در حوزه رسانه اختصاص داده اند رسانه های انقلابی باید تمام قد و به صورت تشکیلات منسجم در مقابل تحریفات دشمن ایستاده و جامعه و جوانان را از شبهات دینی مصون نگه دارند.

وی افزود: زمانی که حوزه های علمیه و مساجد ما در میدان نبرد با تهاجمات فرهنگی حضور داشته باشند می توانند گفتمان سازی دینی داشته و در این زمینه موفق عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: روحانیت در راستای گفتمان دینی و ایجاد تمدن نوین اسلامی، تربیت جوانان مؤمن و انقلابی از نقش مهمی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه در روشنگری و هدایتگری غیرقابل انکار است

نقش رسانه در روشنگری و هدایتگری غیرقابل انکار است