مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 14:402020-11-10سياسي

ممانعت از ساخت و ساز در حریم رودخانه های بیرجند


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه ها در اطراف شهر بیرجند داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سیل زده بخش مرکزی بیرجند اظهار کرد: ما مسئولان قبل از آنکه یک وظیفه اداری و قانونی داشته باشیم یک سری وظایف اعتقادی و انسانی داریم که در راستای خدمت رسانی به مردم باید انجام دهیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم درس مکتب اهل بیت (ع) است، بیان کرد: براساس گفته های معصومین (ع) خدمت رسانی و گره گشایی از امور مردم از دهها حج مستحب بالاتر و والاتر است.

خسروی اسفزار ادامه داد: حل مشکلات مردم روستاهای سیل زده نیاز به یک سری برنامه ها و اقدامات کوتاه مدت و برخی اقدامات بلند مدت داریم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه در بستر رودخانه ها نباید ساخت و سازی صورت گیرد، افزود: اگر در این مسئله با جدیت و طبق یک برنامه ریزی دقیق و با هماهنگی ورود پیدا نکنیم در آینده با خسارت های فراوانی رو به رو خواهیم شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حل مشکلات روستاهای سیل زده باید به صورت جهادی عمل شود، اظهار کرد: کار جهادی به معنای سرعت بخشیدن و تسریع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از ساخت و ساز در حریم رودخانه های بیرجند

ممانعت از ساخت و ساز در حریم رودخانه های بیرجند