مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-10اقتصادي

کمیته تعیین تکلیف معدن خاک سرخ هرمز تشکیل می شود


کمیته کارشناسی تعیین تکلیف معدن خاک سرخ هرمز تشکیل می شود و هر تصمیمی با اولویت منافع مردم این جزیره صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره معدن خاک سرخ جزیره هرمز، ضمن قدردانی از نگاه توسعه گرایانه فعالان زیست محیطی، گفت: خوشبختانه جامعه و بویژه شهروندان هرمزگانی با توسعه شبکه های اجتماعی و بهره مندی از این ظرفیت، به دنبال تحقق خواسته های بحق و قانونی خود هستند که دغدغه های محیط زیستی و توسعه گردشگری جزیره هرمز بخشی از این مطالبات است.

وی افزود: تغییر در ساختار فیزیکی جزیره منحصر به فرد هرمز بعنوان یک چالش در زمینه جذب گردشگر مطرح است که نیازمند بررسی دقیق تر و کارشناسانه برای موافقت با ادامه فعالیت معدن خاک سرخ هرمز است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تصمیم گیری در زمینه ادامه فعالیت سرمایه گذاری در این حوزه یا عدم فعالیت این شرکت تعاونی منوط به نظر کمیته ای متشکل از کارشناسان ویژه خواهد بود که پس از بازنگری و پایش همه جوانب، نظر خود را اعلام خواهد کرد.

همتی همچنین گفت: در صورت موافقت کمیته کارشناسی با ادامه فعالیت معدن خاک سرخ هرمز، منافع مردم باید در اولویت تصمیم گیری ها باشد و البته از توجه به سرمایه گذاری نباید غفلت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته تعیین تکلیف معدن خاک سرخ هرمز تشکیل می شود

کمیته تعیین تکلیف معدن خاک سرخ هرمز تشکیل می شود