مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-10اقتصادي

اعمال محدودیت مشاغل اردبیل از عصر امروز


از امروز و با مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیتی در فعالیت مشاغل غیرضرور در شهر اردبیل اعمال می شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: از امروز و با مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیتی در فعالیت مشاغل غیرضرور در شهر اردبیل اعمال می شود.

مسعود امامی یگانه 20 آبان در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: از امروز به مدت یک ماه فعالیت مشاغل غیرضروری تا ساعت 18 تعیین شده و با همراهی اتحادیه ها و اصناف تمامی مشاغل غیرضرور موظفند به ابلاغیه ستاد کرونا تمکین کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اعمال محدودیت در فعالیت مشاغل غیرضرور به مدت یک مه خواهد بود که در صورت صلاحدید ستاد ملی کرونا این وضعیت قابل تمدید خواهد بود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: به غیر از مشاغل ضروری که در تامین مایحتاج مردم فعالیت دارند، سایر مشاغل باید فعالیت های خود را در ساعت 18 متوقف کنند تا از شیوع و گسترش بیماری کرونا جلوگیری شود.

امامی یگانه افزود: براساس این محدودیت ها از امروز فعالیت پاساژها و بازار سرپوشیده اردبیل از ساعت 18 به بعد تعطیل خواهد بود و هیچ واحد صنفی حق عدول از این مقررات را ندارد.

وی تصریح کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت نانوایی ها، فروشگاه های زنجیره ای توزیع موادغذایی، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها، واحدهای عرضه مرغ، ماهی و گوشت، درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت مشاغل اردبیل از عصر امروز

اعمال محدودیت مشاغل اردبیل از عصر امروز