مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 15:452020-11-10ورزشي

درخواست سمیعی از طلبکار پرسپولیس/گزارش مطالبات سیدی در اختیار مدیرعامل سرخ پوشان


جعفر سمیعی به مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس قول داد روند دریافت مطالباتش از این باشگاه را رسیدگی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن سیدی که در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس فعالیت می کرد، با جدایی از این تیم در دوران مدیریت محمد حسن انصاری فرد با وی توافق رسید که به جای دریافت مطالبات یک ساله اش از این باشگاه مبلغ 130 میلیون تومان که مربوط به پایان حضور وی در جمع سرخ پوشان می شود دریافت کند .

البته در اوایل اسفند سال گذشته که سیدی با مدیرعامل اسبق باشگاه این توافق نامه را امضاء کرد قرار شد این مبلغ تا پایان سال 98 به وی پرداخت شود که در ادامه با جدایی انصاری فرد از مدیریت باشگاه چنین اتفاقی رخ نداد.

در نهایت پس از پیگیری مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس در دوران مدیریت مهدی رسول پناه حدود نیمی از مطالبات وی در مرداد ماه پرداخت شد.

با این وجود رسول پناه به سیدی قول داد باقی مانده طلبش را هم در نهایت ظرف یک تا دو هفته پرداخت کند که باز هم این اتفاق رخ نداد و وی همچنان از پرسپولیس طلبکار مانده است.

سیدی که به تازگی با ابراهیم شکوری برای دریافت مطالباتش به چالش خورده بود امروز به محل باشگاه پرسپولیس رفت و در نهایت جعفر سمیعی از وی درخواست کرد گزارشی از روند دریافت پول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سمیعی از طلبکار پرسپولیس/گزارش مطالبات سیدی در اختیار مدیرعامل سرخ پوشان

درخواست سمیعی از طلبکار پرسپولیس/گزارش مطالبات سیدی در اختیار مدیرعامل سرخ پوشان