مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-10ورزشي

بوستان یادمان شهدا افتتاح شد


بوستان یادمان شهدا با کاشت 6 هزار و 90 اصله نهال به یاد شهدای استان قم در فلکه جوان با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده شهدا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین افتتاح و بهره برداری از بوستان یادمان شهدا عصر امروز با کاشت 6 هزار و 90 اصله درخت زیتون و انار و سرو در مساحت 100 هزار متر مربع در فلکه جوان برگزار شد.

در این برنامه که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم و تلاش کنگره ملی شهدا برگزار شده بود، شماری از خانواده شهدا به همراه تنی چند از مسوولان استان قم حضور داشتند.

هر یک از مهمانان این برنامه به یاد یکی از شهدا نهالی را کاشته و آبیاری کردند تا این بوستان یادآور رشادت های شهدای استان قم برای نسل های آینده باشد و مردم قم از طراوت این بوستان بهره مند شوند.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در بخشی از این مراسم با اشاره به نام گذاری روز ورود حضرت معصومه (س) به قم و نام گذاری این روز به نام روز قم، گفت: این بانوی کریمه با ورود خود به قم معنویت و عزت را در این شهر دو چندان کرد و این شهر کویری را به شهری تاثیرگذار در عرصه بین المللی تبدیل کرد.

وی با اشاره به افتتاح بوستان یادمان شهدا به همت شهرداری قم، گفت: طراوت این باغ همان طراوت شهداست که عطر معنویت را در قم صد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان یادمان شهدا افتتاح شد

بوستان یادمان شهدا افتتاح شد