مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 17:052020-11-10دانش

آموزش پاسخگو، چالش ها و ارتقا آن در دوران پساکرونا


مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سه مفهوم اصلی مسئولیت پذیری، واکنش گرایی و پاسخگوی وجود دارد که آموزش پاسخگو باید از پایین ترین سطح (مسئولیت پذیری) به سمت بالاترین سطح و پاسخگویی برسد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سه مفهوم اصلی مسئولیت پذیری، واکنش گرایی و پاسخگوی وجود دارد که آموزش پاسخگو باید از پایین ترین سطح (مسئولیت پذیری) به سمت بالاترین سطح و پاسخگویی برسد.

مهرداد آذربرزین امروز (سه شنبه-20 آبان ماه) در اولین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا که به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد، با موضوع آموزش پاسخگو و معطوف به نیازهای جامعه، اظهار کرد: با ظهور مفهوم جدید سلامتی و بهداشت و به دنبال تحولات جهانی در آموزش پزشکی، در نخستین نشست جهانی در سال 1978 در آلماتا قزاقستان شروع و استراتژی PHC را به عنوان گامی اساسی در دستیابی به هدف بهداشت برای همه تا سال 2000 پیشنهاد کرد.

وی افزود: ضرورت تغییر در برنامه های آموزش علوم پزشکی بر مبنای نیازهای جامعه مشخص شد و مقرر شد این تغییر به نحوی باشد که توانمندی فارغ التحصیلان در شناسایی مشکلات بهداشتی درمانی جامعه و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پاسخگو، چالش ها و ارتقا آن در دوران پساکرونا

آموزش پاسخگو، چالش ها و ارتقا آن در دوران پساکرونا