آموزش پاسخگو، چالش ها و ارتقا آن در دوران پساکرونامدیر کل توسعه آموزش و پژوهش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سه مفهوم اصلی مسئولیت پذیری، واکنش گرایی و پاسخگوی وجود دارد که آموزش پاسخگو باید از پایین ترین سطح (مسئولیت پذیری) به سمت بالاترین سطح و پاسخگویی برسد. - ایسنا/اصفهان مدیر کل توسعه آموزش و پژوهش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سه مفهوم اصلی مسئولیت پذیری، واکنش گرایی و پاسخگوی وجود دارد که آموزش پاسخگو باید از پایین ترین سطح (مسئولیت پذیری) به سمت بالاترین سطح و پاسخگویی برسد. مهرداد آذربرزین امروز (سه شنبه-20 آبان ماه) در اولین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا که به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد، با موضوع آموزش پاسخگو و معطوف به نیازهای جامعه، اظهار کرد: با ظهور مفهوم جدید سلامتی و بهداشت و به دنبال تحولات جهانی در آموزش پزشکی، در نخستین نشست جهانی در سال 1978 در آلماتا قزاقستان شروع و استراتژی PHC را به عنوان گامی اساسی در دستیابی به هدف بهداشت برای همه تا سال 2000 پیشنهاد کرد. وی افزود: ضرورت تغییر در برنامه های آموزش علوم پزشکی بر مبنای نیازهای جامعه مشخص شد و مقرر شد این تغییر به نحوی باشد که توانمندی فارغ التحصیلان در شناسایی مشکلات بهداشتی درمانی جامعه و ن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |