مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 17:302020-11-10سياسي

پرونده 20 مدافع سلامت به عنوان شهید تایید شده است


پرونده عزیزانی از جامعه پزشکی که به واسطه کرونا جان خود را از دست داده اند طبق کمیته تعیین مصادیق بررسی شد و تاکنون 20 پرونده به عنوان شهید سلامت قطعی و تحویل بنیاد شهید شده است.

- ایسنا/قزوین رییس بنیاد شهید گفت: پرونده عزیزانی از جامعه پزشکی که به واسطه کرونا جان خود را از دست داده اند طبق کمیته تعیین مصادیق بررسی شد و تاکنون 20 پرونده به عنوان شهید سلامت قطعی و تحویل بنیاد شهید شده است.

سعید اوحدی در مراسم امضای تفاهمنامه تأمین زمین برای ساخت مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان قزوین که عصر سه شنبه 20 آبان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: خدمت به مردم همواره مورد تأکید اسلام است و پیامبر اکرم فرمودند که مفیدترین انسان ها کسانی هستند که در خدمت مردم هستند، خدمت به مردم مهم است اما خدمت به خانواده شهدا از ارزش بالاتری برخوردار است.

وی افزود: زیبنده نیست که بعد از 40 سال خانواده شهدا دغدغه مسکن و شغل داشته باشند، نباید بگوییم سال آخر دولت است و کاری نکنیم بلکه باید با سرعت بیشتری مسائل را بررسی کرد، در حال حاضر برای حل مشکلات خانواده شهدا 5 کمیته تشکیل دادیم؛ باید برای مشکلات خانواده شهدا اعتبار ویژه بگذاریم چرا که آن ها از جانشان برای حفظ کشور گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 20 مدافع سلامت به عنوان شهید تایید شده است

پرونده 20 مدافع سلامت به عنوان شهید تایید شده است