مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 18:152020-11-10اجتماعي

ماجرای سقوط دانش آموز قاینی از کوه چه بود؟


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به خبر سقوط دانش آموز از کوه که در فضای مجازی مطرح شده بود که این اتفاق به علت نبود اینترنت رخ داده، - گفت: براساس اخبار رسیده و اطلاعات جمع آوری شده سقوط دانش آموز از کوه حدود ساعت 14 تا 15 روز 17 آبان رخ داده در حالی که در این ساعت کلاس آنلاینی در حال برگزاری نبود.

امروز که خبری مبنی بر سقوط دانش آموز اهل روستای نوغاب حاجی آباد قاین برای دسترسی به اینترنت و پیگیری دروس از برنامه شاد از کوه منتشر شده بود ، محمد علی واقعی در این زمینه با بیان این مطلب که کلاس ساعت 17 برگزار شده است به ایسنا گفت: این دانش آموز به همراه خانواده برای برداشت زعفران به روستای رومشتیک رفته و به بالای تپه صعود کرده بود که این اتفاق رخ داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: این دانش آموز در جلسه گذشته با تلفن خواهرش در روستای نوغاب وارد شبکه شاد شده است و از طرفی حضور در کلاس هم اجباری نیست.

واقعی با بیان اینکه این دانش آموز در روستای نوغاب حاجی آباد قاین زندگی می کند، اما این حادثه در روستای رومشتیک در فاصله 25 کیلومتری قاین رخ داده است، یادآور شد: هم اکنون در روستای نوغاب حاجی آباد قاین اینترنت برقرار است و در مناطقی از استان نیز که اینترنت وجود ندارد درسنامه آموزشی توسط راهبران برای دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سقوط دانش آموز قاینی از کوه چه بود؟

ماجرای سقوط دانش آموز قاینی از کوه چه بود؟