مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 00:452020-11-10فرهنگي

بیژن بیرنگ: هر وقت نازم را کشیدند کار می کنم/ گویا دوره ما تمام شده است!


بیژن بیرنگ کارگردان «خانه سبز» گفت: بعضی ها می گویند مغز آدم از سن 70 سالگی تازه راه می افتد و من هم هر وقت کار باشد به سمتش می دوم.

هر وقت نازمان را کشیدند حتما کار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، منصور ضابطیان در برنامه پنجشنبه جمعه رادیو ایران میزبان بیژن بیرنگ نویسنده، تهیه کننده و کارگردان بود.

بیرنگ در ابتدا گفت: من همیشه از صدای خودم بدم می آمد و فکر می کردم یک صدای تودماغی مزخرف دارم تا اینکه یک برنامه تاکشو با نام باز هم زندگی اجرا کردم و همه چیز برعکس شد! به من می گفتند چقدر صدایت خوب و آرامش بخش و مهربان است.

اینطوری بالای سرم شاخ درآمد! وی افزود: این برنامه در 15 قسمت ساخته و سه بار پشت هم روی آنتن تکرار شد! ضابطیان نیز به گفتگوی بیرنگ با نجف دریابندری و فهیمه راستکار در این برنامه اشاره کرد و بیرنگ پاسخ داد: من فکر می کنم تنها کار تصویری و صوتی که از آقای دریابندری وجود دارد همان بخش لذت غذا در آن برنامه است.

کارگردان خانه سبز درباره دلیل ادامه پیدا نکردن تاک شوی خود توضیح داد: ما سالها خواستیم ادامه این برنامه را بسازیم؛ موقعی که ما خواستیم تلویزیون شرایطش را نداشت و گویا دوره ما تمام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیژن بیرنگ: هر وقت نازم را کشیدند کار می کنم/ گویا دوره ما تمام شده است!

بیژن بیرنگ: هر وقت نازم را کشیدند کار می کنم/ گویا دوره ما تمام شده است!