مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 00:502020-11-10بين الملل

آمریکا قبل از بازگشت به برجام باید چه کند؟


یک پژوهشگر مسائل استراتژیک بیان کرد: آمریکا نمی تواند هر زمان خواست از توافقات خارج و اعتمادها را نابود کند و مجددا باز گردد، لذا تحریم هایی که با خروج از برجام اعمال شده باید لغو شود، - حضور در برجام اجازه نمی دهد که تحریم هایی خارج ازاین توافق وضع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه آمریکا در صورت بازگشت به برجام باید خسارت هایی که به ایران زده شده را جبران کند، گفت: حضور در برجام اجازه نمی دهد که تحریم هایی خارج از این توافق وضع شود.

دیاکو حسینی در ارزیابی خود از نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و این که بایدن اعلام کرده به برجام بر می گردد، اظهار کرد: آنچه که اکنون از بایدن می دانیم این است که او با خروج یکجانبه آمریکا از برجام مخالف بود و تصور می کرد که این توافق به نفع آمریکا است و باید در آن شرکت داشته باشد.

وی تصریح کرد: علیرغم این که بایدن اعلام کرده به برجام بر می گردد اما از نزدیکان او شنیده شده که به صورت مشروط به برجام باز می گردد، در هر حال گرایش کلی که از بایدن سراغ داریم این است که زمان شکل گیری برجام او در سمت معاون رییس جمهور بوده و به این توافق به طور کلی پایبند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا قبل از بازگشت به برجام باید چه کند؟

آمریکا قبل از بازگشت به برجام باید چه کند؟