مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 02:502020-11-10ورزشي

ورزشکاران ناشنوای شانس مدال المپیک حقوق دریافت می کنند


از سوی کمیته ملی المپیک به ورزشکارانی که شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان برزیل داشته باشند، از آذر به مدت یکسال حقوق داده خواهد شد.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: از سوی کمیته ملی المپیک به ورزشکارانی که شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان برزیل داشته باشند، از آذر به مدت یکسال حقوق داده خواهد شد.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با حمایت کمیته ملی المپیک به ورزشکاران ناشنوایی که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در المپیک برزیل را داشته باشند از اول آذر حقوق پرداخت خواهد شد.

البته این که این حقوق به چه کسانی تعلق پیدا می کند، بستگی به تصمیم رییس انجمن های اعزامی به این بازیها و فدراسیون دارد که بعد از شناسایی نفرات، لیست نهایی در اختیار کمیته ملی المپیک قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به کسانی که در اولویت دریافت این حقوق قرار نگیرند از ابتدای سال آینده با برگزاری اردوی ورزشکاران اعزامی به المپیک برزیل حقوقی در حد ایاب و ذهاب پرداخت خواهد شد.

تیشه گران درباره زمان برگزاری اردوهای تیم های ملی بسکتبال و فوتبال برای شرکت در انتخابی المپیک، گفت: سعی داریم اردوها را در صورت دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از اول آذر برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران ناشنوای شانس مدال المپیک حقوق دریافت می کنند

ورزشکاران ناشنوای شانس مدال المپیک حقوق دریافت می کنند