مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 04:052020-11-11سياسي

پیگیری 295 درخواست مردمی در کمیسیون معماری شورای شهر


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در یکسال اخیر 295 نامه و درخواست مردمی در دبیرخانه کمیسیون ثبت شده است گفت: از این 295 نامه تعدادی در کمیسیون مطرح شده و عمدتا توسط رییس کمیسیون بررسی و به شهرداری ارجاع شده است.

- محسن محرری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به عملکرد سال سوم کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: هفت نفر از اعضای شورای شهر عضو این کمیسیون هستند که سه نفر از آنها عضو هیات رییسه شورا هم هستند.

وی بیان کرد: با توجه به موضوعات طرح شده در کمیسیون عموما اعضای کمیته تملکات شهرداری که دو نفر از اعضای شورا هستند هم به کمیسیون دعوت می شوند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در این دوره 43 جلسه کمیسیون برگزار کردیم افزود: به طور معمول هر هفته جلسات برگزار شده و جلسات به طور متوسط بیش از 2 ساعت زمان برده و مجموعا 89 ساعت جلسه برگزار شده است.

وی با اذعان به اینکه دستور جلسات کمیسیون سه محور لوایح و موافقت نامه های شهرداری، نامه ها و درخواست های مردمی و موضوعات محوری که جزو سیاست گذاری های شورا است، دارد اظهار کرد: جمعا طی این مدت 55 مورد لایحه مورد بررسی قرار گرفته که عمدتا مربوط به توافق نامه های املاک، تفکیک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری 295 درخواست مردمی در کمیسیون معماری شورای شهر

پیگیری 295 درخواست مردمی در کمیسیون معماری شورای شهر