مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-11پزشكي

توصیه های متخصص زنان برای داشتن بارداری سالم در دوران کرونایی


یک متخصص زنان، زایمان و نازایی با ارایه ی نکاتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در مادران باردار، گفت: هر گونه علایم سرماخوردگی مانند تب، تنگی نفس، - ایسنا/آذربایجان شرقی یک متخصص زنان، زایمان و نازایی با ارایه ی نکاتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در مادران باردار، گفت: هر گونه علایم سرماخوردگی مانند تب، تنگی نفس، سرفه و دردهای بدن، از بین رفتن حس بویایی و چشایی و علایم گوارشی مانند اسهال و استفراغ و بی اشتهایی باید مشکوک تلقی شوند، در صورت ابتلای هر یک از اعضای خانواده یا اطرافیان به سرماخوردگی، مادر باردار باید تدابیر لازم را اتخاذ کند.

دکتر شهلا دانایی در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: متاسفانه در بیشتر موارد هفته ی اول بیماری بدون علامت بوده و بیماری در آزمایش نیز تشخیص داده نمی شود.

مراقبان بهداشتی باید اقدامات لازم را برای پیشگیری و اقدامات حفاظت فردی را برای مادران باردار انجام دهند، مادران باردار باید در صورت مشاهده ی هر گونه علایم سرماخوردگی برای تهیه ی دارو به مراقبان بهداشتی مراجعه کرده و خود را در منزل قرنطینه کرده و برای کم نشدن آب بدن، مایعات فراوان مصرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه مادران باردار باید از نظر علایم زایمانی و بارداری به ویژه علایم هشداردهنده، علایم عفونی و علایم کووید19 توسط مراقبان بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های متخصص زنان برای داشتن بارداری سالم در دوران کرونایی

توصیه های متخصص زنان برای داشتن بارداری سالم در دوران کرونایی