مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-11سياسي

حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین


دکتر محمد حاتمی، عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین، در دومین کنفرانس بین المللی گرافن و نانو مواد در کشور چین حضور پیدا کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی دکتر محمد حاتمی، عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین، در دومین کنفرانس بین المللی گرافن و نانو مواد در کشور چین حضور پیدا کرد.

دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش عالی اسفراین، به عنوان سخنران ویژه، رییس نشست تخصصی ( Sessions Chair ) و عضو کمیته فنی کنفرانس، در دومین کنفرانس بین المللی گرافن و نانو مواد حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، کنفرانس مذکور در تاریخ های اول تا چهارم نوامبر برنامه ریزی شده بود که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی ودر پنج نشست تخصصی در زمینه های گرافن و نانو مواد، پلیمرها و کامپوزیت ها، کاربرد مواد نانو، انرژی و بایو مواد برگزار گردید و دکتر حاتمی به عنوان عضو کمیته فنی و رییس نشست اول به بررسی مقالات ارائه شده پرداختند.

او همچنین در خصوص کاربرد افزوده نانو ذرات گرافن در موتورهای احتراق داخلی در سه بخش نانو سوخت، نانو خنک کننده و نانو روانکارها به ارائه مقاله پرداختند.

لازم به توضیح است که کنفرانس مذکور با ارائه بیش از صد مقاله و شرکت کنندگان و پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، هند، چین، ژاپن، ایتالیا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین

حضور عضو هیات علمی اسفراین در کنفرانس بین المللی نانو در چین