مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-11سياسي

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته کتاب استان قزوین


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با هفته کتاب با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اشاره به هفته کتاب اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 24 تا 30 آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که گرامیداشت این هفته در استان نیز با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: تدارک برنامه های هفته کتاب از مدت ها قبل در استان قزوین با ایجاد ستاد هماهنگی و اجرایی هفته کتاب در استان قزوین آغاز شده است و برنامه ریزی جامعی برای معرفی و تلاش دوباره احیا کتابخوانی در بین مردم صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در مجموع بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان قزوین تدارک دیده شده است که یکی از مهم ترین این برنامه ها طرح پاییزه کتاب است که در آن در 11 کتابفروشی منتخب استان، فروش کتاب با ارائه تخفیف 20 درصد را در طول ایام هفته کتاب به انجام خواهند رساند.

اسماعیلی افزود: رونمایی از فراخوان نشان ملی دبیرسیاقی امسال برای اولین بار در استان قزوین برگزار می شود و در این رویداد کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته کتاب استان قزوین

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته کتاب استان قزوین