مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-11فناوري

ابهام در محاسبه نیم بهای نرخ اینترنت داخلی/ نحوه رسیدگی به شکایات کاربران


در کنار مشکلاتی که همه روزه کاربران از وضعیت کیفیت خدمات اینترنت دارند موضوع ابهام در نحوه محاسبه پهنای باند ترافیک داخلی و تعرفه اینترنت پیام رسان های بومی نیز مورد انتقاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همه روزه انتقادات بسیاری به وضعیت خدمات اینترنت از نظر کیفیت و قیمت از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی مطرح می شود و این موضوع به طرق مختلف به وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه نیز منعکس می شود.

کاربران اینترنت از وضعیت کیفیت این سرویس رضایت کامل ندارند و معتقدند که اینترنتی که از سوی اپراتورهای ثابت و موبایل دریافت می کنند، کیفیت لازم را ندارد.

از سوی دیگر موضوع اتمام زودهنگام بسته های اینترنتی در کنار قیمت بالای اینترنت موضوع مورد انتقاد کاربران است.

اما موضوع دیگری که با ابهاماتی همراه است و کاربران را با چالش مواجه کرده به نحوه محاسبه ترافیک اینترنت داخلی و خارجی مربوط می شود.

موضوعی که مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به اپراتورهای اینترنت ثابت و موبایل ابلاغ شده است اما کاربران بسیاری معتقدند که برخی اپراتورها آن را رعایت نمی کنند و زمانی که به برخی سایت های داخلی و پیام رسان های بومی مراجعه می کنند، همچنان هزینه ترافیک خارجی در بسته اینترنتشان محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در محاسبه نیم بهای نرخ اینترنت داخلی/ نحوه رسیدگی به شکایات کاربران

ابهام در محاسبه نیم بهای نرخ اینترنت داخلی/ نحوه رسیدگی به شکایات کاربران