مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-11بين الملل

زیاد النخاله: من فاصله ای بین غزه و عسقلان و جنین نمی بینم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید بهاء ابوالعطا فرمانده گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی که در اثر حمله موشکی رژیم اشغالگر .

- دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت سالگرد شهید بهاء ابوالعطا با تاکید بر ادامه راه شهدا اعلام کرد که آینده منطقه به سلاح مقاومت و آمادگی برای شهادت مرتبط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید بهاء ابوالعطا فرمانده گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی که در اثر حمله موشکی رژیم اشغالگر به خانه اش در محله شجاعیه واقع در نوار غزه به شهادت رسید با تاکید بر پایبندی جنبش جهاد اسلامی به خط جهاد و مقاومت اظهار داشت که آینده منطقه به سلاح های مقاومت و آمادگی برای جنگ و شهادت مرتبط است.

زیاد النخاله خاطرنشان کرد که در یادبود این شهدا تاکید می کنیم که این مسیر حرکت ما همچنان رشد می کند و خط جهاد ما بسیار بزرگتر از هرگونه مانعی است و من فاصله ای بین غزه و عسقلان و جنین نمی بینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاد النخاله: من فاصله ای بین غزه و عسقلان و جنین نمی بینم

زیاد النخاله: من فاصله ای بین غزه و عسقلان و جنین نمی بینم