مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-11ورزشي

پروازتان را بی خطر کنید


رییس کمیته ورزش های هوایی استان کرمانشاه بااشاره به شلوغی این روزهای سایت ویس قرنی گفت: علاقمندان به پرواز تفریحی اگر برخی اصول ایمنی و نکات مهم را رعایت کنند، - ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته ورزش های هوایی استان کرمانشاه بااشاره به شلوغی این روزهای سایت ویس قرنی گفت: علاقمندان به پرواز تفریحی اگر برخی اصول ایمنی و نکات مهم را رعایت کنند، پروازی بی خطر خواهند داشت.

محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، پارگلایدرینگ را یکی مفرح ترین و لذت بخش ترین رشته های ورزشی خواند و اظهار کرد: با این وجود حوادثی که گاها برای برخی پارگلایدرسواران حین پرواز اتفاق می افتد، باعث شده تا عدهای آن را ورزشی خطرناک بدانند.

وی با تاکید براینکه اگر برخی اصول رعایت شود پرواز با پاراگلایدر خطرناک نیست، تصریح کرد: کسی که علاقمند به پرواز برای تفریح است باید به این اصل مهم توجه کند که پروازش را با یک مربی دارای گواهینامه معتبر انجام دهد.

رییس کمیته ورزش های هوایی استان اضافه کرد: متاسفانه در بسیاری از سایت های پروازی و از جمله سایت ویس قرنی افرادی هستند که خود را مربی پرواز می دانند و حتی گواهینامه آن را هم نشان می دهند، درحالیکه نه مهارت چندانی دارند و نه اینکه گواهینامه آنها معتبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازتان را بی خطر کنید

پروازتان را بی خطر کنید