مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-11دانش

ممنوعیت نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی


سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از 20 آبان آغاز شده است و انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های علوم پزشکی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سامانه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان علوم پزشکی برای نیمسال دوم 1400- 1399 از روز 20 آبان کار خود را آغاز کرده است و دانشجویان تا 10 آذر 99 می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبدا و بارگذاری مدارک لازم در سامانه از 11 تا 25 آذر انجام می گیرد و دانشگاه های مبداء مدارک را در روزهای 26 آذر تا 10 دی بررسی می کنند و نقص احتمالی را اعلام می کنند.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.

D.

) در وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

درخواست متقاضیان میهمانی دانشجویانی که خارج از شرایط آیین نامه پذیرش می شوند صرفاً در قالب ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) بررسی خواهد شد ضمناً شهریه متناسب با رشته، مقطع، نوع درس بوده که مبلغ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

طبق آیین نامه آموزشی، نقل و انتقال در نیمسال اول ممنوع است و دانشجویان باید حداقل بعد از گذراندن یک نیمسال تحصیلی در دانشگاه خود نسبت به ثبت درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی

ممنوعیت نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی