مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-11حوادث

درختان عامل گسترش آتش از جنگل های گلستان خارج شود


منابع طبیعی باید درختان خشکیده که عامل گسترش آتش سوزی ها در جنگل هستند را از محیط جنگل ها خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از منابع طبیعی گلستان، هادی حق شناس استاندار گلستان با اشاره به حادثه خیز بودن استان اظهار کرد: باید اتاق بحران در تمام فرمانداری ها تشکیل شود و نقشه هایی از شهر، جنگل های اطراف و مسیرهای احتمالی سیلاب در موزه شهرستان و در مقیاس یک 50 هزارم با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات تهیه و نصب شود.

استاندار گلستان افزود: منابع طبیعی باید درختان خشکیده که عامل گسترش آتش سوزی ها در جنگل هستند را از محیط جنگلها خارج کند.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه کنیم که در بزنگاه ها رفتار متناسب با مخاطرات داشته باشیم تا بتوانیم هرچه سریع تر از بحران عبور کنیم، گفت: مسئولیت رسانه های اجتماعی در بحران ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صدا و سیماست تا برخی موجب تشویش اذهان عمومی نشوند.

حق شناس بیان کرد: باید به درس های آموختنی در بحران ها توجه کنیم و چراکه گلستان از ظرفیتهای ارزشمندی نظیر جنگل های هیرکانی برخوردار است و منابع طبیعی همواره برای مردم مهم هستند.

استاندار گلستان یادآور شد: باور داریم که مدیران ما افراد متخصصی هستند اما باید با اقتدار فرماندهی و مدیریت میدان را به دست گیرند تا با برنامه ریزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان عامل گسترش آتش از جنگل های گلستان خارج شود

درختان عامل گسترش آتش از جنگل های گلستان خارج شود