مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-11ورزشي

21 ست باخته و یک ست برده؛ نتیجه کار نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال


تیم والیبال راه یاب ملل نماینده کردستان در لیگ برتر با عملکرد ضعیف خود روبه رو است و نتایج به دست آمده توسط این تیم بسیار نگران کننده است.

- ایسنا/کردستان تیم والیبال راه یاب ملل نماینده کردستان در لیگ برتر با عملکرد ضعیف خود روبه رو است و نتایج به دست آمده توسط این تیم بسیار نگران کننده است.

تیم راه یاب ملل مریوان در سال های گذشته توانست در لیگ دسته یکم کشور حضوری پررنگ را در میادین والیبال داشته و همین امر منجر به قهرمانی این تیم توسط آرش صادقیانی و بازیکنانش در لیگ دسته یک باشد.

لیگ برتر مردان در سال 98 با حضور راه یاب ملل مریوان و تیمی با بدنه کاملا غیر بومی وارد میدان بزرگی شد که در آن صاحبنامان والیبال در حضور داشتند، ولی با این اوصاف این تیم به کمک ویروس کرونا و لغو تمام مسابقات در کشور در لیگ برتر ماند تا حضور موفق تری در لیگ 99 داشته باشد.

در بهار سال 99 خبری تلخ از طرف مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل مبنی بر اینکه این باشگاه حامی تیمی در لیگ برتر نخواهد بود منتشر شد و اهالی والیبال را نگران کرد.

هرچند دلایل آنها هم برای عدم حمایت از تیم لیگ برتری قانع کننده بود ولی با پافشاری های مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار کردستان و با تماس های پی در پی با رییس فدراسیون بالاخره حضور این تیم در دقایق آخر قطعی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 ست باخته و یک ست برده؛ نتیجه کار نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال

21 ست باخته و یک ست برده؛ نتیجه کار نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال