مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-11سياسي

کمک 17 میلیارد تومانی خراسان شمالی به «ایران همدل»


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک حدود 17 میلیارد تومانی مردم و خیران این استان به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب و دعوت از همگان به منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی سابقه بود.

وی افزود: امسال به دلیل محدودیت های اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا ، طرح اطعام مهدوی باهدف توزیع غذای گرم میان نیازمندان اجرا شد و طی این طرح 230 هزار پرس غذای گرم به ارزش 276 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: علاوه بر این 32 هزار بسته غذایی به ارزش شش میلیارد و 400 میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات نیز حدود 8 میلیارد تومان در قالب بسته های حمایتی و اطعام حسینی کمک کردند، به طوری که با این رقم 26 هزار بسته غذایی و 547 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد همچنین تصریح کرد: درمجموع 13 هزار بسته لوازم التحریر به ارزش دو میلیارد و 314 میلیون تومان در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 17 میلیارد تومانی خراسان شمالی به «ایران همدل»

کمک 17 میلیارد تومانی خراسان شمالی به «ایران همدل»