مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-11اقتصادي

معرفی مدیران واحدهای صنعتی به مراجع قضایی به دلیل مسائل محیط زیستی متوقف شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بر لزوم درک شرایط سخت شرکت های تولید عایق رطوبتی در وضعیت کنونی اقتصاد در موضوع فیلتراسیون تاکید کرد و خواستار توقف تعقیب قضایی مدیران واحدها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ناصر بیکی صبح امروز در نشست مشترک هیات مدیره انجمن عایق های رطوبتی و مدیریت شرکت شهرکت های صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: انجمن عایق های رطوبتی استان مرکزی در سطح کشور به عنوان یک  انجمن ملی شناخته می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل تعدد شرکت های عایق های رطوبتی در استان، حل مشکلات اعضای این انجمن برای اتاق بازرگانی اراک بسیار حائز اهمیت است.

  رییس اتاق بازرگانی اراک در خصوص مشکل پیش آمده برای این واحدهای صنعتی در حوزه محیط زیست و نصب فیلترهای تصفیه هوا بیان داشت: حفاظت از محیط زیست برای تولیدکنندگان جز مسائل بسیار مهم و یک وظیفه انسانی اجتماعی است.

بیکی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که به مثابه یک جنگ تمام عیار اقتصادی محسوب می شود، معرفی گروه گروه مدیران واحدهای صنعتی به مراجع قضایی به خاطر برخی مسائل محیط زیستی زیبنده نیست و متاسفانه گاهی اوقات شاهد این هستیم که برخی شمشیر را برای فعالین اقتصادی از رو می بندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدیران واحدهای صنعتی به مراجع قضایی به دلیل مسائل محیط زیستی متوقف شود

معرفی مدیران واحدهای صنعتی به مراجع قضایی به دلیل مسائل محیط زیستی متوقف شود