مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-11ورزشي

پرتاب یکی از مهمترین مهارت های پایه و اساسی در دوومیدانی است


عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان و مربی پرتاب های تیم ملی پارا دوومیدانی می گوید: پرتاب کردن یکی از مهمترین مهارت های پایه و اساسی در رشته ی مادر است.

- رییس کمیته دوومیدانی فدراسیون جهانی نابینایان و کم بینایان: پرتاب یکی از مهمترین مهارت های پایه و اساسی در دوومیدانی است ایسنا/لرستان عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان و مربی پرتاب های تیم ملی پارا دوومیدانی می گوید: پرتاب کردن یکی از مهمترین مهارت های پایه و اساسی در رشته ی مادر است.

مصطفی بهرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آنجا که ورزش دوومیدانی محور اصلی بازی های المپیک محسوب شده و جزء جدایی ناپذیر آن بوده، بسیاری از کشورهای دنیا روی این ورزش تمرکز کرده و تحقیقات علمی زیادی در زمینه های استعدادیابی، آموزش مهارت ها، یادگیری حرکتی و علوم مختلف تمرینی این ورزش برای پیشرفت ورزشکاران خود انجام داده اند.

وی ادامه داد: امروزه برای کارآمد بودن آموزش مهارت های ورزشی بایستی برنامه ریزی مناسب و شناخت بهتری از فرآیند یادگیری طی آموزش داشته باشیم.

بهرامی تصریح کرد: مهارت های پایه به بخش های مختلف و متنوعی تقسیم می شوند که با یادگیری و اجرای این مهارت ها در دوران کودکی زمینه برای یادگیری و اجرای مهارت های پیشرفته ورزشی فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب یکی از مهمترین مهارت های پایه و اساسی در دوومیدانی است

پرتاب یکی از مهمترین مهارت های پایه و اساسی در دوومیدانی است