مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-11فرهنگي

معرفی مقالات برگزیده تئاتر مقاومت در روزهای آتی


مقالات برگزیده هفتمین سمینار پژوهشی تئاتر مقاومت تا چند روز آینده معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، جهانشیر یاراحمدی مدیر بخش هفتمین سمینار پژوهشی تئاتر مقاومت با اعلام این خبر گفت: تعداد 54 چکیده مقاله به دبیرخانه رسید که از این تعداد 38 چکیده مقاله مورد تایید هیئت علمی قرار گرفت و بعد از یک فرصت دوماهه جهت نگارش کامل مقالات، در نهایت 30 مقاله برای داوری در مرحله نهایی به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: هیئت علمی هفتمین سمینار پژوهشی تئاتر مقاومت که متشکل از غلامحسین دریانورد، دکتر فرهاد مهندس پور و دکتر یدالله آقاعباسی  است ، داوری این بخش از جشنواره را برعهده داشتند و از این میان مقالات برگزیده خود را در دو بخش ارائه و چاپ و  چاپ معرفی خواهند کرد.

یاراحمدی همچنین افزود: با توجه به نظر مساعد دبیر محترم جشنواره، علاوه بر اهدای جایزه به مقالات برگزیده، مبلغی نیز به عنوان حق حضور در سمینار به کلیه چکیده های راه یافته اختصاص خواهد یافت.

یاراحمدی درباره کتاب های پژوهشی این بخش نیز گفت: از دو مجموعه مقاله در طی روزهای برگزاری سمینار رونمایی خواهد شد؛ یک اثر مجموعه مقالاتی است که پیرامون تئاتر جنگ و مقاومت فرهنگی در کشورهای مختلف دنیا و از منابع موجود با زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مقالات برگزیده تئاتر مقاومت در روزهای آتی

معرفی مقالات برگزیده تئاتر مقاومت در روزهای آتی