مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-11دانش

در جزیره کیش چه خبر است؟ / ساخت و رونمایی از مجسمه زن برهنه!


آرش منوچهری، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اقدامات ضدفرهنگی که در جزیره صورت می گیرد، - در جزیره کیش چه خبر است؟ / ساخت و رونمایی از مجسمه زن برهنه! معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش گفت: 20 آبان ماه به مناسبت روز کیش، شاهد افتتاح باغ مجسمه های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه در آن بودیم.

آرش منوچهری، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اقدامات ضدفرهنگی که در جزیره صورت می گیرد، گفت: در ادامه ترویج بی بند و باری و افزایش بی حجابی در جزیره کیش، 20 آبان ماه به مناسبت روز کیش شاهد افتتاح باغ مجسمه های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه بودیم.

منوچهری افزود: شرکت عمران آب و خدمات شهری، متولی ساخت این مجسمه ها بوده و لازم است پاسخگو باشند؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش هم اعلام کند که چرا هزینه های گزافی برای ساخت هیکل های بی ارزش و ضدفرهنگی صرف کردند و آیا این اقدام از روی غفلت صورت گرفته یا هوشمندی؟معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش بیان کرد: اگر نمی توانید جلوی بی بند و باری و بی حجابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جزیره کیش چه خبر است؟ / ساخت و رونمایی از مجسمه زن برهنه!

در جزیره کیش چه خبر است؟ / ساخت و رونمایی از مجسمه زن برهنه!