مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-11بين الملل

ظریف: گذرگاه ریمدان در استان سیستان و بلوچستان در هفته آینده گشوده خواهد شد


وزیر امور خارجه در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان گفت که از سوی جمهوری اسلامی ایران گذرگاه ریمدان در استان سیستان و بلوچستان طی هفته آینده گشوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که شامگاه سه شنبه در رأس یک هیأت سیاسی، اقتصادی و نظامی به اسلام آباد سفر کرده، امروز (چهارشنبه) با ژنرال قمر باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن ابراز رضایت از همکاری های سیاسی، نظامی و منطقه ای دو کشور، گسترش روابط در همه ابعاد را مورد تاکید قرار دادند.

  ظریف در این دیدار به همکاری خوب نظامی دو کشور اشاره و از اقدامات به عمل آمده در مرز جهت  تحکیم امنیت مرزی، همزمان با گشودن گذرگاه های جدید مرزی بین دو کشور تقدیر و اعلام کرد که از سوی جمهوری اسلامی ایران گذرگاه ریمدان در استان سیستان و بلوچستان طی هفته آینده گشوده خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد در مقابل گذرگاه گبد نیز از سوی طرف پاکستانی باز شود و به مرور سایر گذرگاه ها از جمله پیشین  - مند برای گسترش ارتباطات مردمی و تجاری بین دو کشور افتتاح شود.

  ژنرال باجوا نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری های سیاسی و نظامی دو کشور، بر ضرورت گسترش همکاری ها در همه ابعاد تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: گذرگاه ریمدان در استان سیستان و بلوچستان در هفته آینده گشوده خواهد شد

ظریف: گذرگاه ریمدان در استان سیستان و بلوچستان در هفته آینده گشوده خواهد شد