مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-11اقتصادي

برای رفع کمبود روغن در کرمان چه کاری انجام شده است؟


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: برای رفع کمبود روغن خوراکی در بازار کرمان با کارخانه های روغن «فریکو» سیرجان و «گلناز» کرمان مذاکراتی داشتیم تا روغن در اندازه های کوچک تولید کنند و اکنون 50 واحد صنفی در شهر کرمان در حال توزیع روغن هستند.

- ایسنا/کرمان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: برای رفع کمبود روغن خوراکی در بازار کرمان با کارخانه های روغن فریکو سیرجان و گلناز کرمان مذاکراتی داشتیم تا روغن در اندازه های کوچک تولید کنند و اکنون 50 واحد صنفی در شهر کرمان در حال توزیع روغن هستند.

محمدرضا ابوالقاسمی ظهر امروز 20 آبان ماه در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه 10 هزار و 500 مورد بازرسی در مهرماه امسال از واحدهای صنفی و تولیدی استان کرمان صورت گرفته است، گفت: در آبان ماه نیز و تاکنون از 3200 واحد در کرمان بازرسی شده که 445 پرونده تخلف به ارزش 24 میلیارد و 240 میلیون ریال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار در بخش های نیرو و تجهیزات خودرویی کمبود داریم، اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته با سپاه ثارالله استان کرمان و به منظور نظارت بیشتر بر بازار مقرر شد که 100 نیروی بسیجی از شنبه به کمک نیروهای بازرسی ما بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع کمبود روغن در کرمان چه کاری انجام شده است؟

برای رفع کمبود روغن در کرمان چه کاری انجام شده است؟