مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-11اقتصادي

وزیر اقتصاد: از بالا رفتن نرخ سود بین بانکی ممانعت می شود


وزیر اقتصاد با بیان اینکه بحث درباره بالا رفتن نرخ سود بین بانکی مطرح شده و درست هم است، اظهار داشت: برنامه ریزی می شود که باید حتماً از این روند جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نوسانات اخیر بازار بورس و اقدامات دولت در این راستا اظهار داشت: نوسان در ذات بازار سرمایه و سهام است و به عبارتی دیگر این بازار عمدتاً مبتنی بر رفتار سهامداران و عرضه کنندگان سهام است.

وی افزود: دولت با قواعدی که تعریف می کند سعی می کند این نوسانات به سمتی برود که شاخص ها و فعالیت ها به یک بازار پایدار و در حال رشد تبدیل شود.

 در همه دوره ها هم عرضه کنندگان و هم متقاضیان نقش موثر در چارچوب و قوانینی که توسط شورای عالی بورس تصویب می شود دارند و متاثر از فضای عمومی اقتصاد کشور است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه اخیراً یک سری مباحث مطرح شد و اثرگذار بود اظهار داشت: یکی از بحث ها این بود که نرخ سود بانکی پیدا کند در حالی که همه فعالان بازار دیدند که رییس کل بانک مرکزی این را تکذیب کرد و اتفاقاً چنین چیزی در شورای عالی بورس هم مطرح نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: از بالا رفتن نرخ سود بین بانکی ممانعت می شود

وزیر اقتصاد: از بالا رفتن نرخ سود بین بانکی ممانعت می شود