مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-11اجتماعي

گواهی پایان دوره پیش دبستانی، یکی از مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: گواهی پایان دوره پیش دبستانی در ثبت نام پایه اول نوآموزان بسیار مؤثر است و یکی از مدارک ثبت نام سال آینده خواهد بود.

- ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: گواهی پایان دوره پیش دبستانی در ثبت نام پایه اول نوآموزان بسیار مؤثر است و یکی از مدارک ثبت نام سال آینده خواهد بود.

معصومه خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به علت شیوع کووید 19، اولیاء خیلی از ثبت نام فرزندانشان در پیش دبستانی استقبال نکردند و نوآموزان پیش دبستانی از تربیت رسمی محروم شدند.

وی با بیان اینکه اهمیت دوره پیش دبستانی بر همه واضح و مبرهن است، تصریح کرد: نوآموزان باید یکسری مباحث را در دوره پیش دبستانی یاد بگیرند تا در پایه اول مشکلی نداشته باشند و اگر مشکل یا اختلالی دارند، زودتر مرتفع شود.

خدابنده لو مطرح کرد: تعداد نوآموزانی که قبلاً در مدارس غیردولتی یا از طریق مؤسسات و معلمان چندپایه جذب شدند، خیلی پایین بود و تعداد زیادی از نوآموزان از آموزش پیش دبستانی محروم بودند بنابراین وزارت آموزش و پروش طرح ملی پوشش سراسری آموزش مجازی پیش دبستانی را به صورت رایگان پیشنهاد داد و این طرح در تمام استان ها درحال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی پایان دوره پیش دبستانی، یکی از مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول

گواهی پایان دوره پیش دبستانی، یکی از مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول