مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-11بين الملل

تعیین مقامات بدنام و وفادار به ترامپ در وزارت دفاع آمریکا


ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همزمان با تلاش هایش برای تغییر اوضاع به نفع خود دست به عزل و نصب هایی در وزارت دفاع زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از آسوشتیدپرس،پس از برکناری مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا، دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور سه مسئول را در پست های مهم در وزارت دفاع این کشور منصوب کرد که به وی وفادار هستند.

یک روز پس از برکناری مارک اسپر از مقام وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا از سوی دونالد ترامپ، سه چهره وفادار به رییس جمهوری به بالاترین مقام ها در پنتاگون منصوب شدند.

یکی از این افراد مفسر سابق شبکه فاکس نیوز است که پیش از این به دلیل مواضع تند و تیزش به ویژه علیه اسلام نتوانسته بود موافقت سنا را برای تصاحب یک پست دولتی کسب کند.

تغییرات ناگهانی در پنتاگون در حالی روی می دهد که کارکنان نظامی و غیرنظامی این وزارت پس از انتخابات عملا در انتظار پایان کار دولت کنونی و تشکیل کابینه جدید بودند.

با توجه به برکناری وزیر دفاع، این نگرانی در پنتاگون به وجود آمده که دیگر مقام هایی که به اندازه کافی به ترامپ وفادار نیستند هم از کار خود برکنار شوند.

این نگرانی با توجه به تلاش های دولت دونالد ترامپ در ماه های باقی مانده تا انتقال قدرت به جو بایدن برای سیاسی کردن وزارتی که به شکل تاریخی غیرسیاسی است، بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مقامات بدنام و وفادار به ترامپ در وزارت دفاع آمریکا

تعیین مقامات بدنام و وفادار به ترامپ در وزارت دفاع آمریکا