مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-11اقتصادي

مشکل سیمان در مناطق زلزله زده سراب و میانه/ زندگی 15 خانواده میانه ای در کانکس


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هنوز مشکل سیمان در کارخانه سیمان صوفیان حل نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حافظ باباپور، امروز به مناسبت سالگرد زلزله میانه، سراب در سال 98  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 17 آبان سال گذشته زلزله ای در دو منطقه سراب و میانه رخ داد و بنیاد مسکن در بخش های آواربرداری، اسکان موقت و دائم وارد عمل شد و الحمدالله عملکرد یکساله ما طبق ارزیابی انجام گرفته، بی نظیر بود.

  وی افزود: بعد از زلزله و امداد و نجات، بلافاصله وارد مرحله اسکان موقت با روش های متعدد از جمله بهره مندی 10 میلیون تومانی بلاعوض، اجاره بها و کانکس انجام گرفت.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در زلزله میانه و سراب برعکس زلزله ورزقان، همه کارها را به خود مردم سپردیم، گفت: فصل سرما، شیوع کرونا و نوسانات قیمت مصالح از جمله چالش هایی بود که روند بازسازی را با مشکل روبه رو کرد.

  وی ادامه داد: 3 هزار و 500 واحد تعمیری(تکمیل شده است)، ساخت 3 هزار واحد، تکمیل دو سوم واحدها و اسکان مردم از جمله عملکرد یکساله می باشد به طوریکه یک هزار و 100 واحد مسکونی باقی مانده است.

  باباپور خاطرنشان کرد: زمانی که بازسازی را شروع کردیم، قیمت فولاد 3500 تومان بود ولی با افزایش بسیار زیاد به 13 هزار تومان رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سیمان در مناطق زلزله زده سراب و میانه/ زندگی 15 خانواده میانه ای در کانکس

مشکل سیمان در مناطق زلزله زده سراب و میانه/ زندگی 15 خانواده میانه ای در کانکس