مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-11اجتماعي

اجرای طرح انضباط شهری در خیابان ولیعصر(عج) /اختصاص غرفه برای دستفروشان


معاون شهردار منطقه 6 تهران با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری در خیابان ولیعصر(عج) گفت: تعداد زیادی غرفه به دستفروشان این خیابان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا علی بخشی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 تهران درباره اختصاص 120 غرفه برای استقرار دستفروشان و بساط گستران در خیابان حضرت ولیعصر(عج) اظهارداشت:هدف از اجرای طرح انضباط شهری برنامه ریزی برای جمع آوری و ساماندهی و استقرار دستفروشان و بساط گستران در یک مکان مشخص است.

وی با بیان این که طرح، حدفاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر(عج) اجرا می شود، ادامه داد: دستفروشان می توانند بعد از برای استقرار این افراد 120 غرفه در خیابان برادران مظفر، نبش خیابان نکویی در نظر گرفته شده است.

  به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 گفت: اگر بساط گستران و دستفروشان از این طرح استقبال کنند، قابلیت افزایش تا 200 غرفه وجود دارد.

همچنین بعد از ثبت نام متقاضیان در سامانه سامان بازار و شناسایی و احراز هویت نسبت به‏ اسکان دستفروشان اقدام می شود.

علی بخشی حضور دستفروشان به خصوص هنگام تاریکی هوا را موجب ایجاد بی نظمی و بی انضباطی دانست و گفت: دستفروشان علاوه بر اخلال در تردد شهروندان، برای کسب و کار افرادی که در این محور فعالیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح انضباط شهری در خیابان ولیعصر(عج) /اختصاص غرفه برای دستفروشان

اجرای طرح انضباط شهری در خیابان ولیعصر(عج) /اختصاص غرفه برای دستفروشان