مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-11پزشكي

روزهای سخت موج اول کرونا در حد انگشتان دست بود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در موج جدید بیماری در مرداد ماه در سطح کشور و استان تجربه موج اول را نداشتیم و شرایط سخت تر شده است.

- ایسنا/اصفهان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در موج جدید بیماری در مرداد ماه در سطح کشور و استان تجربه موج اول را نداشتیم و شرایط سخت تر شده است.

بهروز کلیدری امروز (چهارشنبه- 21 آبان ماه) در دومین روز از اولین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا که به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد، اظهار کرد: از حدود 9 ماه گذشته، جهان با مجموعه ای از نادانسته ها در کنار مجموعه ای از تناقض ها روبه رو شد که در کنار این ناشناخته ها، اقدامات با تناقض مکرر رخ داده و این باعث بروز رفتارهایی متفاوت در مدیریت این بحران شده است.

وی با بیان اینکه در این دوران، با تغییرات مکرر در نحوه مدیریت رو به رو بوده ایم، که دلیل آن ناشی از ناشناخته های این ویروس است، گفت: در برخی زمان ها مجبور بودیم، به روز تصمیمات را عوض کنیم.

این فلوشیپ لاپاراسکوپی با بیان اینکه استان اصفهان به دلیل گستره پهناور و همجواری با کانون اولیه شیوع این بیماری، در ابتدای امر با مشکل مواجه شد، تصریح کرد: استان اصفهان حدود23 شهرستان دارد، ضمن اینکه استان ما در مقابل اپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت موج اول کرونا در حد انگشتان دست بود

روزهای سخت موج اول کرونا در حد انگشتان دست بود