مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-11سياسي

آب خوزستان به بهانه شرب، به جای دیگر منتقل شده است


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مساله ریزگردها، کمبود آب، شوری آب آبادان و خرمشهر، از بین رفتن سه تا چهار میلیون اصله نخل خوزستان، - ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مساله ریزگردها، کمبود آب، شوری آب آبادان و خرمشهر، از بین رفتن سه تا چهار میلیون اصله نخل خوزستان، نابود شدن هورالعظیم و جاهای دیگر از آثار انتقال آب است، گفت: آب خوزستان به بهانه آب شرب به جای دیگر منتقل شده است؛ آب این استان نه برای آب شرب بلکه برای فضای سبز، صنعت و کشاورزی منتقل شده است.

آیت الله محسن حیدری در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون که امروز (21 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز شاهد محرومیت در زمینه های مختلف هستیم باید بدانیم این محرومیت ها عمدتا از آثار جنگ تحمیلی هستند.

با وجود اینکه جنگ تحمیلی برکات زیادی داشته اما خرابی های زیادی نیز به باور آورده است و اکثر زیرساخت های خوزستان بر اثر جنگ تحمیلی نابود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در هیچ جای کشور این نابودی رخ نداد، بنابراین میزان برخورداری خوزستان که قبل از جنگ در درجه 3 بود، بعد از جنگ به درجه 17 نزول پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب خوزستان به بهانه شرب، به جای دیگر منتقل شده است

آب خوزستان به بهانه شرب، به جای دیگر منتقل شده است