مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-11اقتصادي

ساخت المان پروفسور حسابی در تفرش آغاز می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: المان پروفسور حسابی در مقبره این دانشمند بزرگ نصب می شود.

- مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه ساخت المان پروفسور حسابی در تفرش آغاز می شود، اظهار کرد: در بازدیدی که روز گذشته سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی از آرامگاه پروفسور حسابی شهرستان تفرش داشتند، 10 میلیارد ریال برای ساخت و نصب المان این دانشمند بزرگ تفرشی به مجتمع دکتر حسابی کمک کرد.

وی افزود: ساخت المان پروفسور حسابی چند سالی است که مطرح شده که خوشبختانه اجرایی ساختن این طرح امسال با قول مساعدت استاندار همراه شده تا با اجرا و تکمیل این طرح، بتوانند آن را به عنوان برند گردشگری شهرستان معرفی کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد اظهار داشت: عملیات عمرانی این طرح از 22 آبان ماه سال جاری با انتقال مصالح ساختمانی به محل آغاز می شود.

مرزبان تصریح کرد: این اقدام کوچکترین ادای دینی است که باید برای این دانشمند مطرح بین المللی انجام دهیم و امیدواریم با این مهم بتوان قدم در مسیر احداث بناهای ماندگار برای مفاخر دیگر استان برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت المان پروفسور حسابی در تفرش آغاز می شود

ساخت المان پروفسور حسابی در تفرش آغاز می شود