مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-11اقتصادي

تامین مالی ایمیدرو برای احداث واحدهای فرآوری گوهرسنگ


طبق اعلام رییس هیات عامل ایمیدرو، اجرای برنامه های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم نامه با استانداری ها سرعت می گیرد که تامین مالی برای در استان ها توسط ایمیدرو خواهد بود.

- طبق اعلام رییس هیات عامل ایمیدرو، اجرای برنامه های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم نامه با استانداری ها سرعت می گیرد که تامین مالی برای در استان ها توسط ایمیدرو خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد غریب پور در جلسه پایش استانی اقدامات ایمیدرو در حوزه گوهرسنگ ها که با حضور استانداران کرمان و قم برگزار شد، اظهار کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ایمیدرو و استانداری ها در بخش گوهرسنگ ها، به تعیین تعهدات بین دو طرف منجر و سبب تسریع در اجرای این مهم می شود.

ایمیدرو آمادگی دارد تامین مالی واحدهای فرآوری گوهرسنگ ها در استان ها را از محل منابع صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به عهده گیرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: در این تفاهم نامه ها توسعه اکتشاف، استخراج، احیای معادن کوچک، تامین مالی برای احداث واحدهای فرآوری، بازار و اشتغال زایی با محوریت رونق مشاغل خانگی مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی ایمیدرو برای احداث واحدهای فرآوری گوهرسنگ

تامین مالی ایمیدرو برای احداث واحدهای فرآوری گوهرسنگ