مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-11اقتصادي

پیشرفت 60 درصدی طرح تصفیه خانه فاضلاب چادگان/ کمبود اعتبارات داریم


معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح تصفیه خانه فاضلاب چادگان، گفت: متاسفانه کمبود اعتبارات موانعی را برای تکمیل آن ایجاد کرده است.

- معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد؛ پیشرفت 60 درصدی طرح تصفیه خانه فاضلاب چادگان/ کمبود اعتبارات داریم ایسنا/اصفهان معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح تصفیه خانه فاضلاب چادگان، گفت: متاسفانه کمبود اعتبارات موانعی را برای تکمیل آن ایجاد کرده است.

امیرحسین حکمتیان امروز (چهارشنبه 21 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت تصفیه خانه فاضلاب چادگان، اظهار کرد: این تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در مرحله ساخت قرار دارد.

وی افزود: طراحی این تصفیه خانه به گونه ای است که با بهره برداری از آن یکی از پیشرفته ترین روش های تصفیه فاضلاب مبتنی بر تصفیه تکمیلی را خواهیم داشت و پساب در حد بالایی تصفیه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: خوشبختانه پیمانکار این طرح در حال فعالیت است، اما کمبود اعتبارات موانعی را برای تکمیل آن ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی طرح تصفیه خانه فاضلاب چادگان/ کمبود اعتبارات داریم

پیشرفت 60 درصدی طرح تصفیه خانه فاضلاب چادگان/ کمبود اعتبارات داریم