مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-11پزشكي

میوه ای که مانند واکسن آنفلوانزا عمل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نرگس جوزانی، مشاور تغذیه و رژیم درمانی درباره فواید دارویی به عنوان گوجی بری اظهار کرد: گوجی بری میوه ای خاص است که درطب سنتی چین استفاده می شود، - گوجی بری میو ه ای خاص است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب است و بدن را در مقابل آنفلوانزا مقاوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نرگس جوزانی، مشاور تغذیه و رژیم درمانی درباره فواید دارویی به عنوان گوجی بری اظهار کرد: گوجی بری میوه ای خاص است که درطب سنتی چین استفاده می شود، در واقع یک داروی بومی چینی است که مزه شیرینی دارد.

او افزود: از این دارو در چین برای افزایش طول عمر افراد استفاده می شد، اما بعد ها به این نتیجه رسیدند که می توانند برای درمان دیابت و فشار خون، کاهش تب و همچنین برای مشکلات چشمی از آن استفاده کنند.

این مشاور تغذیه ادامه داد: البته افرادی که از دارو های دیابت و فشار خون استفاده می کنند باید با احتیاط گوجی بری را مصرف کنند.

در این بین افرادی که دارو های انعقاد خون مصرف می کنند به هیچ عنوان نباید از گوجی بری استفاده کنند.

افراد می توانند گوجی بری را به طور خشک و کمی دم کرده استفاده کنند.

با توجه به بررسی های لازم متخصصان متوجه شده اند که مصرف این نوع دارو موجب کاهش سرما در افراد می شود همچنین به عمکرد فعالیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه ای که مانند واکسن آنفلوانزا عمل می کند

میوه ای که مانند واکسن آنفلوانزا عمل می کند