مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-11سياسي

مجلس دولت را در راستای تعامل پای کار می آورد/ برخی وزرا بیش از 10 بار به مجلس آمدند


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: با بیان اینکه مجلس تصمیم دارد که دولت را در راستای تعامل پای کار بیاورد، اضافه کرد: در این مدت وزرای مختلف به خصوص اقتصادی بیش از 10 بار به مجلس آمدند و تقریباً مثبت و مفید بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی ظهر امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به برخی از مصوبات مجلس یازدهم با محوریت دغدغه های مقام معظم رهبری ، اظهار داشت: کلیات طرح کالابرگ کالاهای اساسی در مجلس تصویب شده است که در قالب این طرح به 60 میلیون نفر از اقشار کم برخوردار کشور در 6 ماهه دوم سال جاری با توجه به وضعیت سخت اقتصادی کمک خواهد شد.

جزییات طرح کالابرگ کالاهای اساسی وی افزود: با اجرایی شدن این طرح قرار است به 40 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه 60 هزار تومانی و به 20 میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مبلغ 120 هزار تومان برای خرید کالاهای اساسی پرداخت شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کلیات طرح جمعیت و تعالی خانواده طبق اصل 85 قانون اساسی نیز که سال ها دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده در مجلس تصویب شده است اما با توجه به مواد قانونی این اصل، طرح به کمیسیون های تخصصی مجلس ارجاع شد تا سریع تر به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دولت را در راستای تعامل پای کار می آورد/ برخی وزرا بیش از 10 بار به مجلس آمدند

مجلس دولت را در راستای تعامل پای کار می آورد/ برخی وزرا بیش از 10 بار به مجلس آمدند