مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-11اقتصادي

اعتصاب کارخانه های ماسه شویی میانه، کار بازسازی را با مشکل مواجه کرده است


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اعتصاب کارخانه های ماسه شویی برای افزایش قیمت، ادامه ی روند بازسازی خانه ها در مناطق زلزله را با مشکل مواجه کرده است.

- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی: اعتصاب کارخانه های ماسه شویی میانه، کار بازسازی را با مشکل مواجه کرده است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اعتصاب کارخانه های ماسه شویی برای افزایش قیمت، ادامه ی روند بازسازی خانه ها در مناطق زلزله را با مشکل مواجه کرده است.

حسین اکرمی وش، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این مشکل از هفته ها قبل وجود داشت که از صبح امروز نیز تشدید شده است و شن و ماسه ای برای ادامه روند ساخت و ساز و ساز موجود نیست.

وی، افزایش قیمت حمل سیمان را از دیگر مشکلات بر سر راه بازسازی و ادامه عملیات عمرانی در مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: با وجود توزیع سیمان رایگان، کامیون های باربری برای دومین بار متوالی خواهان افزایش قیمت حمل سیمان به مناق زلزله زده هستند و به تازگی خواسته اند تا هزینه ی حمل30 درصد افزایش پیدا کند، هزینه ی حمل از متقاضی اخذ می شود و باربرها دیگر حاضر به بردن بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارخانه های ماسه شویی میانه، کار بازسازی را با مشکل مواجه کرده است

اعتصاب کارخانه های ماسه شویی میانه، کار بازسازی را با مشکل مواجه کرده است