مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-11بين الملل

تمرینات نظامی نیروهای آمریکایی در تایوان برای نخستین بار پس از 40 سال


نیروی دریایی تایوان تأیید کرد، تفنگ داران دریایی ایالات متحده به منظور افزایش آمادگی رزمی ارتش خود، یک عملیات آموزشی را در این کشور به طور رسمی آغاز کرده اند.

- نیروی دریایی تایوان تأیید کرد، تفنگ داران دریایی ایالات متحده به منظور افزایش آمادگی رزمی ارتش خود، یک عملیات آموزشی را در این کشور به طور رسمی آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیوزویک، فرماندهی دریایی تایوان، تمرینات آموزشی خشکی و دریایی تحت رهبری تفنگداران دریایی آمریکا را روتین توصیف کرد.

این اشاره، نخستین تصدیق عمومی حضور نیروهای آمریکایی در تایوان، از زمان پایان روابط دیپلماتیک رسمی تایپه و واشنگتن در سال 1979 است.

یونایتد دیلی نیوز تایوان گزارش داد، سربازان متعلق به لشکر تفنگداران دریایی تایوان، از ریدرز - یک نیروی ویژه عملیات- چهار هفته آموزش دریافت خواهند کرد و عملیات حمله در خشکی و دریا و تکنیک های نفوذ قایق تندرو را خواهند آموخت.

این باور وجود دارد که اعضای ریدرز از 26 اکتبر (5 آبان) وارد تایوان شده اند، اما دو هفته را به عنوان بخشی از اقدامات جزیره برای مقابله با کووید 19، در قرنطینه گذرانده اند.

بنا بر گزارش روزنامه یونایتد، تفنگداران آمریکا نخستین نیروهای متحد برای انجام تمرین نظامی مشترک با تایوان از زمان شروع بیماری کرونا- هشت ماه قبل- ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات نظامی نیروهای آمریکایی در تایوان برای نخستین بار پس از 40 سال

تمرینات نظامی نیروهای آمریکایی در تایوان برای نخستین بار پس از 40 سال